Obserwuj:

Publikacje na blogu ślubnym Sweet Wedding


Hej, tu Kasia! Miło mi, że rozważasz publikację na blogu ślubnym Sweet Wedding. Specjalnie dla Ciebie przygotowałam kilka cennych rad i wskazówek dotyczących zgłaszania publikacji. Mam nadzieję, że będą pomocne. Za publikacje nie są pobierane żadne pieniądze dlatego w zamian proszę o uważną lekturę ponieważ publikację przyjmuję wyłącznie w sposób opisany poniżej. To ułatwi i przyspieszy moją pracę związaną z publikowaniem nadesłanych materiałów :)

Termin odpowiedzi:

Ze względu na dużą ilość otrzymywanych wiadomości nie jestem w stanie odpowiadać na każde z nich. Jeśli zgłoszenie zostanie przyjęte do publikacji – do tygodnia możesz spodziewać się wiadomości w tej sprawie. Jeśli nie odpowiedziałam jeszcze na Twoje zgłoszenie to sprawdź czy na pewno zostało wysłane według opisanych poniżej zasad.

Wyłączność:

Na blogu ślubnym Sweet Wedding preferuję publikacje materiałów, które wcześniej nie były pokazywane na innych stronach i blogach o tematyce ślubnej (poza własnym blogiem czy stroną fotografa/firmy). Uprzejmie proszę, żeby dany materiał publikowany na blogu ślubnym Sweet Wedding nie pokazywał się w ciągu 30 dni na innych blogach branżowych.

Szanuję moich Czytelników i chcę by tu wracali, więc zależy mi na tym, żeby zdjęcia i inspiracje pokazywane na Sweet Wedding były wyjątkowe, dlatego pierwszeństwo mają unikalne treści. 


Wskazówki dla fotografów ślubnych dotyczące zgłaszania reportaży ślubnych oraz sesji do publikacji na blogu Sweet Wedding:


1. Zgłoszenia do publikacji przyjmujemy wyłącznie w następujący sposób:

  • w wiadomości e-mail na adres redakcja[@]sweetwedding.pl 
  • z opisem umieszczonym bezpośrednio w wiadomości lub w pliku .doc (w załączniku wiadomości lub w folderze Dropbox)
  • z linkiem do folderu Dropbox (zdjęcia przyjmujemy wyłącznie w tej formie! WeTransfer za szybko znika!) – prosimy o zwykłego maila, w którym będzie umieszczony link do folderu na Dropbox. Robi się to tak: Udostępnij / Kopiuj łącze / Łącze zostaje skopiowane do schowka i tylko już ctrl+v i do wiadomości wkleić :)

WAŻNE:

  • proszę nie zapraszaj mnie do folderów udostępnionych itp.
  • proszę nie wysyłaj zdjęć bezpośrednio w wiadomości e-mail ani spakowanych jako .zip

2. Zdjęcia – specyfikacja

  • Proszę o przygotowanie zdjęć w rozmiarze 735 px!
  • Również piony powinny mieć odpowiedni rozmiar – górna krawędź powinna mieć 735 px!
  • Zdjęcia wysyłaj pojedynczo – nie łącz ich w kolaże czy storyboardy.
  • Od roku 2015 przyjmujemy do publikacji wyłącznie zdjęcia bez logo/watermarków.
  • Nie wysyłaj gif-ów o ile nie zostało to wcześniej ustalone.
  • Do publikacji wyślij od 25 do 90 starannie wyselekcjonowanych zdjęć.

3. Zapoznaj się ze stylem zdjęć prezentowanych do tej pory na Sweet Wedding. Zdjęcia powinny pasować estetyką do tego właśnie bloga ślubnego. Unikamy ślubnego kiczu, lubimy naturalne światło, swobodny styl i uśmiechniętych modeli :) Niezbyt pasują do nas jakieś naprawdę bardzo alternatywne śluby – Sweet Wedding kojarzy się raczej ze ślubami w stylach DIY, rustykalnymi, boho, romantycznymi i vintage ale chętnie też pokazujemy klasyczną elegancję i wystawne przyjęcia. Do dziś nie wiem co znaczy whimsical jeśli chodzi o śluby ;-) ale jeśli czujesz, że będzie pasował to ślij śmiało :P Jeśli jakaś publikacja nie zostanie przyjęta – nie bierz tego proszę do siebie tylko próbuj z innymi blogami lub innymi materiałami :)

4. W publikacjach na Sweet Wedding lubię detale. Zależy mi na pokazywaniu ślubów, na których było dużo pięknych i nietypowych dodatków. Interesują mnie między inymi: aranżacje stołów, zdjęcia zaproszeń, numerów stołów, pomysły na księgi gości, strefy lounge na plenerowych weselach, zdjęcia upominków dla gości, zdjęcia dekoracji kwiatowych, piękne dekoracje sali itp. A jeśli chodzi o ludzi to tu mała ściąga:

Panna Młoda: suknia i jej detale, biżuteria, buty, bukiet, fryzura i inne wyjątkowe dodatki

Pan Młody: butonierka, ciekawe i nietypowe elementy w stroju Pana Młodego i inne wyjątkowe dodatki Przykład takiej zgłoszonej publikacji znajdziesz: TUTAJ.

5. Detale to jednak nie wszystko. Ślub to przede wszystkim ludzie – dlatego pamiętaj , że nadesłane zdjęcia powinny też opowiadać historię danego wydarzenia. Poza samymi detalami chcę też pokazywać piękne miłosne historie opowiedziane właśnie Twoimi zdjęciami.

6. Poza zdjęciami napisz też kilka słów od siebie o sfotografowanej sesji lub ślubie – to Ty znasz daną historię najlepiej, na pewno masz w zanadrzu choć jedną ciekawą anegdotę o nich lub ciekawostkę na temat ich ślubu czy sesji.

7. Nie interesują mnie typowe zdjęcia grupowe, nie wysyłaj tradycyjnych zdjęć pozowanych z rodziną i świadkami – chyba, że Panna Młoda miała np. druhny z sukienkami w 1 kolorze czy stylu i wzbogaci to publikację. Piękne portrety Panny Młodej i Pana Młodego są za to bardzo mile widziane :)

8. Proszę o wysłanie jak największej ilości informacji o współpracujących firmach (nazwa / adres www), które powinnam uwzględnić w publikacji. Przykład:

  • Miejsce ślubu / Miejsce wesela / Suknia Panny Młodej / Buty Panny Młodej / Makijaż / Fryzura /Bukiet i butonierki / Dekoracje / Zaproszenia / Fotograf ślubny / Film ślubny / DJ lub zespół / Garnitur Pana Młodego / Buty Pana Młodego / Inne ważne informacje czy współpracujące firmy

9. Pamiętaj, że musisz mieć zgodę narzeczonych lub Pary Młodej na publikację ich zdjęć w Internecie – jeśli nie masz tego punktu w umowie upewnij się, że para nie ma nic przeciwko publikacji ich wizerunku w Internecie lub na blogu ślubnym Sweet Wedding.

10. Ponieważ zależy nam na promowaniu publikowanych treści i dobrych wynikach SEO w ramach publikacji wymagamy także linka zwrotnego z Twojej strony lub bloga do opublikowanego artykułu.

11. Po publikacji zachęcamy do dzielenia się linkiem na profilach Facebook. Możesz umieścić też na stronie specjalną etykietkę od nas czyli – SWEET WEDDING POLECA lub OPUBUBLIKOWANE NA SWEET WEDDING.

 

Udostępnij:
Zostaw komentarz

4 komentarze

  • Odpowiedz Grupa 5D

    Ja również pochwalam takie jasne określenie zasad. Dzięki temu wiemy czego się spodziewać i jakie jest wasze podejście do tematu publikacji, a ponieważ nasze studio również stawia na wysoką jakość, myślę że już wkrótce się do Was odezwiemy :)

    Przy okazji a propos pkt. 10 – czy nie chodziło przypadkiem o „badge”, czyli graficzną etykietkę, np. w stylu retro? Bo „batch” oznacza raczej pakiet, np. masowe przetwarzanie (jak w Bridge’u lub Photoshopie) ?

    Podzrawiam

    7 lipca, 2016 o 20:49
    • Odpowiedz Sweet Wedding

      Tak chodziło o badge :) Już poprawiliśmy :) Dziękujemy za znalezienie literówki i odwiedziny na blogu Sweet Wedding.

      12 lipca, 2016 o 12:38
  • Odpowiedz slub na plazy

    Podoba mi się to, że jasno określacie swoje wymagania. Wszystkim zależy na utrzymaniu wysokiego poziomu oferowanych usług, ale nie każdy wie jak to wyrazić. Teraz już wiem, do kogo się zwracam i z której półki ściągać materiał, który chcę Wam przedstawić. Niektórym może się to wydać odrobinę sztywne, zadufane wręcz, ale nieugięcie utrzymuję opinię o słuszności takiego postępowania. Dobra robota! Pozdrowienia dla całej ekipy :-)

    14 kwietnia, 2016 o 10:12
    • Odpowiedz Sweet Wedding

      Dziękujemy – często spotykamy się z dziwnymi reakcjami, ale coraz częściej na szczęście z podobnymi opiniami do Twojej :-)

      14 kwietnia, 2016 o 13:33

    Zostaw odpowiedź